Fot. Grupa PSBFot. Grupa PSB

W dniach 24–25 września 2025 r. w Warszawie odbędą się Targi Centrów Handlowych SCF 2025 Fall – jedno z kluczowych wydarzeń branży retail w Polsce. Grupa PSB Handel S.A., lider rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz, potwierdza swoją obecność na wydarzeniu.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji, której celem jest osiągnięcie 20% udziału w krajowym rynku DIY. Szczególny nacisk kładziony jest na rozwój sieci w parkach handlowych, głównie w mniejszych ośrodkach miejskich.

Dostrzegamy ogromny potencjał wzrostu w lokalizacjach o mniejszej skali, zwłaszcza tam, gdzie możemy współistnieć z operatorami spożywczymi. Takie sąsiedztwo zwiększa częstotliwość wizyt klientów i pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na ich codzienne potrzeby – mówi Anna Kaminska, Członek Zarządu Grupy PSB Handel S.A.

Wojciech Słowański, Dyrektor ds. Rozwoju, podkreśla znaczenie SCF jako miejsca dialogu
z partnerami: – Targi SCF to dla nas kluczowa platforma do nawiązywania kontaktów
z właścicielami i zarządcami obiektów handlowych. Cieszymy się na wspólny networking.

Udział Grupy PSB w wydarzeniu SCF 2025 Fall ma na celu wpisywać się w cele długofalowej strategii. We wrześniu Anna Kaminska była panelistką 34. Forum Ekonomicznego w Karpaczu, gdzie opowiadała o budowaniu silnej marki w erze cyfrowej oraz innowacjach
w społecznościach lokalnych, zaś Piotr Kozina – Dyrektor Zarządu Grupy PSB Handel S.A., wziął udział w panelu „Lider przyszłości” podczas VII Międzynarodowego Forum Gospodarczego.

Grupa PSB

Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od 27 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 280 składach budowlanych, w 400 marketach PSB Mrówka oraz w 77 placówkach handlowych PSB Profi. Placówki obecne są w 90% powiatów w Polsce, co sprawia, że Grupa PSB dociera do niemal każdego mieszkańca kraju. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.

W 2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8% rok do roku.

Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.

Źródło: Grupa PSB

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *