Grupa PSB Handel S.A. na Targach Franczyza 2025

W dniach 23–24 października 2025 r. w Pałacu Kultury i Nauki odbyła się 23. edycja Targów Franczyza – najważniejszego wydarzenia na rynku franczyzy w Polsce. Grupa PSB Handel S.A. była obecna z stoiskiem PSB Mrówka, prezentującym motyw polskości i hasło kampanii: „Z nami postawisz na swoim!”.

Gości odwiedzających stoisko wspierał Zespół Działu Rozwoju PSB Mrówka, a dodatkową atrakcją była obecność Darka Stolarza – ambasadora marki Grupy PSB.

W trakcie Targów, Wojciech Słowański – Dyrektor ds. Rozwoju Grupy PSB Handel S.A. – wziął udział w panelu poświęconym roli franczyzy w retailu – jak działać efektywnie.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

W ramach wydarzenia wręczono również prestiżową nagrodę Top Franczyzobiorca 2025. Laureatem został Partner Grupy PSB – Waldemar Kociełowicz (FAGO Dzierżoniów) w kategorii „Najlepszy od lat”, wyróżniony za innowacyjność, rozwój e-commerce, automatyzację oraz nowoczesne placówki (w tym otwarcie sklepu w Bielawie o powierzchni 5000 m²).

Nominowani w poszczególnych kategoriach to:

  • Rafał Herzyk – HFTRADECO Bielsko-Biała | Multibiorca – największa liczba punktów w sieci,
  • Robert Jurzyński – ELMAS Żyrardów | Najszybszy wzrost w sieci.

Na stoisku PSB Mrówka obecni byli także Partnerzy sieci PSB:

  • Robert Jurzyński (ELMAS Żyrardów),
  • Adrian Luźny (WELES Łęczyca).

Targi Franczyza 2025 to nie tylko prezentacje i stoiska – to przede wszystkim spotkania ludzi z pasją, którzy chcą budować wspólną przyszłość biznesu opartego na zaufaniu, partnerstwie i realnym wsparciu. 

Grupa PSB

Grupa PSB Handel S.A. z siedzibą w Wełczu k./Buska-Zdroju, działa na rynku od ponad 27 lat. Jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 400 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 275 składach budowlanych, w 397 marketach PSB Mrówka oraz w 81 placówkach handlowych PSB Profi. Placówki obecne są w 90% powiatów w Polsce, co sprawia, że Grupa PSB dociera do niemal każdego mieszkańca kraju. Łącznie zatrudniają one około 14 tysięcy osób.

W 2024 r. łączne przychody partnerów PSB ze sprzedaży materiałów budowlanych oraz do domu i ogrodu, wyniosły 9,1 mld zł, co stanowi wzrost o 4,9% w porównaniu z 2023 rokiem. Z kolei przychody Grupy PSB Handel S.A. osiągnęły 4,2 mld zł, co oznacza wzrost o ponad 8% rok do roku.

Według badań prowadzonych w 2024 roku dowolną markę Grupy PSB rozpoznaje 80% respondentów: markę Grupy PSB zna 58% Polaków, PSB Mrówka 77%, a PSB Profi 48%.

Źródło: Grupa PSB

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *