Würth Polska przypomina o ostatnich dniach kampanii „Wygodne wakacje”, która potrwa tylko do 31 sierpnia. To akcja przygotowana dla profesjonalistów, łącząca atrakcyjne warunki cenowe z dodatkowymi korzyściami zakupowymi. Promocja dostępna jest zarówno w e-shopie jak i w 51 sklepach stacjonarnych Würth Polska, a jej elementem są praktyczne zestawy narzędzi gratis przy większych zamówieniach.
Końcówka lata to nie koniec wakacyjnych atrakcji. Kampania została stworzona z myślą o specjalistach, którzy chcą sprawnie i wygodnie zaopatrzyć się w produkty potrzebne na co dzień. Klienci, którzy złożą zamówienie o wartości co najmniej 999 zł netto, otrzymają dodatkowe zestawy narzędzi wspierających codzienną pracę. Wśród nich znalazły się komplety wkrętaków i kluczy kątowych, zestaw z miarką, markerem i nożem tapicerskim oraz pakiet z nożyczkami do przewodów elektrycznych.
Masy kotwiące WIT-VM w centrum oferty
Ważnym elementem akcji są masy kotwiące z rodziny WIT-VM. Szczególne miejsce zajmuje nowa masa WIT-VM 210 (art. 5918 422 300) w kartuszu 300 ml, a także dostępna już wcześniej masa WIT-VM 250 – w kartuszach 300 ml (art. 0903 450 201) i 420 ml (art. 0903 450 205).
Te dwuskładnikowe masy kotwiące bez styrenu, znajdują zastosowanie w kotwieniu w betonie spękanym i niespękanym, murach z cegły pełnej i dziurawki oraz w gazobetonie. Stosowane są m.in. przy mocowaniu konstrukcji metalowych i drewnianych, wsporników, krat, rur i kanałów kablowych, a także przy wklejaniu prętów zbrojeniowych w istniejących konstrukcjach. Produkty WIT-VM umożliwiają realizację różnorodnych konfiguracji montażowych – od kotwienia w betonie z użyciem kotew stalowych i prętów gwintowanych, po kotwienie w murze z wykorzystaniem tulei perforowanych WIT-SH. Do kartuszy dostępne są zapasowe mieszadła statyczne – art. 0903 420 001, pasujące zarówno do kartusza 300 ml, jak i 420 ml (wyżej wymienionych mas kotwiących). Mieszadło może zostać użyte do oczyszczenia kartusza 420 ml po skończonej pracy – to umożliwia użycie masy, pozostałej w kartuszu, w późniejszym czasie.
Profesjonalne wsparcie na zakończenie lata
Promocja „Wygodne wakacje” to propozycja, która łączy atrakcyjne ceny z łatwością zakupów dostępnych zarówno online, jak i w sklepach stacjonarnych. Dzięki akcji profesjonaliści zyskują nie tylko dostęp do szerokiej oferty produktów, ale także dodatkowe wyposażenie, które realnie wspiera ich codzienną pracę.
– Zależało nam na tym, aby tegoroczna letnia kampania była nie tylko promocją cenową, ale także realnym wsparciem dla profesjonalistów. Dlatego w ramach “Wygodnych wakacji” proponujemy rozwiązania, które odpowiadają na codzienne potrzeby naszych klientów – od zestawów narzędzi poprawiających komfort pracy, po zaawansowane produkty chemii budowlanej, takie jak masy kotwiące WIT-VM. To oferta, która łączy wygodę zakupów, dostępność w różnych kanałach i jakość, z której Würth jest znany – podkreśla Piotr Janik Product Manager Würth Polska.
Oferta dostępna jest w e-shopie www.wurth.pl, 51 sklepach stacjonarnych oraz u przedstawicieli handlowych Würth Polska.
***
O Würth Polska
Würth Polska jest liderem w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, obecnym na polskim rynku ponad 34 lata. To nowoczesna firma i wiarygodny, stabilny pracodawca, który zatrudnia ponad 800 pracowników, z czego ponad 500 w Dziale Sprzedaży podzielonym na 7 obszarów – Auto, Cargo (w tym Agro), Drewno, Budownictwo, Metal, Instalacje i Budownictwo Inwestycje. Würth Polska posiada 51 sklepów stacjonarnych oraz rozbudowany sklep internetowy, który zapewnia możliwość zakupów 24h na dobę bez wychodzenia z domu. Centrala firmy i nowoczesne centrum logistyczne znajdują się w Warszawie. Koncern prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Więcej informacji o Würth Polska pod linkiem.
O grupie Würth
Grupa Würth została założona w 1945 r. w Niemczech. Obecnie składa się z ponad 400 samodzielnych firm, rozmieszczonych w ponad 80 krajach na wszystkich kontynentach. Zatrudnia ponad 87 tys. osób, z czego ponad 33 tys. to przedstawiciele handlowi. Zgodnie z rocznym sprawozdaniem finansowym, w 2023 r. Grupa Würth osiągnęła łączną sprzedaż na poziomie 20,4 mld EUR.
Źródło: Würth Polska

