Fot. Saint-GobainFot. Saint-Gobain

Firma Saint-Gobain Construction z dumą ogłasza uzyskanie znaku DIMAQ Employer. To wyjątkowe wyróżnienie potwierdza naszą zaawansowaną wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu cyfrowego. Program DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji, który umożliwia certyfikację i ewaluację specjalistów z tego sektora.

DIMAQ Employer to znak, którym posługują się firmy zatrudniające profesjonalistów posiadających międzynarodowy certyfikat DIMAQ na poziomie Basic lub Professional. W zespole Komunikacji i Digital pracownicy marek Isover, Rigips oraz Weber uzyskali certyfikaty na poziomie Professional, co świadczy o ich zaawansowanych umiejętnościach w dziedzinie e-marketingu.

– Jesteśmy dumni, że jako Saint-Gobain Construction możemy poszczycić się statusem Pracodawcy DIMAQ. Dzięki temu mamy dostęp do aktualnej wiedzy i najlepszych praktyk digital marketingu, które przekuwamy w realne działania. To właśnie umiejętne wykorzystanie wiedzy przez cały zespół daje nam przewagę w dynamicznym otoczeniu rynkowym i pozwala tworzyć skuteczne kampanie zarówno pod kątem realizacji celów, jak i optymalnego wykorzystania budżetu – podkreśla Sylwia Gracjasz, Dyrektor HR Saint-Gobain Construction Products.

Zapraszamy do odwiedzenia strony DIMAQ i dowiedzenia się więcej o tym prestiżowym programie.

O Saint-Gobain

Saint-Gobain, światowy lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały oraz usługi dla rynku budowlanego i przemysłowego. Zintegrowane rozwiązania w zakresie renowacji budynków publicznych i prywatnych, lekkiego budownictwa oraz dekarbonizacji budownictwa i przemysłu są opracowywane w procesie ciągłej innowacji i zapewniają zrównoważony rozwój i efektywność. Grupa, która w 2025 r. obchodzi 360. rocznicę swojego istnienia, pozostaje bardziej niż kiedykolwiek zaangażowana w realizację swojego celu: “MAKING THE WORLD A BETTER HOME”.

Wartość sprzedaży w 2024 roku: 46,6 mld EUR.
161 000 pracowników w 80 krajach.
Firma podjęła zobowiązanie do osiągnięcia neutralności węglowej do 2050 roku.

Więcej informacji o Saint-Gobain można znaleźć na naszej stronie: www.saint-gobain.pl.

W Polsce od lat obecne są marki ISOVER, RIGIPS, WEBER i MARIS. Wspólnie z naszymi klientami tworzymy i dostarczamy rozwiązania, które poprawiają komfort i jakość życia, czyniąc świat lepszym i bardziej zrównoważonym miejscem do życia. Jesteśmy dumni z naszych pracowników, którzy stale rozwijają swoje umiejętności i przyczyniają się do sukcesu naszej firmy.

Informacje prasowe: Dla mediów i zapytań prasowych prosimy o kontakt z naszym biurem prasowym pod adresem: press@saint-gobain.com.

Źródło: Saint-Gobain

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *